Dansk

så var vi jo kommet med det fly vi var blive ombooket til tirsdag aften. men da i først henter os kl. 0715 og flyvet gik kl. 0830, kan jeg da ikke se det er flyselskabet skyld, i fik os ikke kørt til lufthaven til det afgang af det nye fly. I mellem tiden havde jeg snakket med dem der sælger billetter. Jeg kunne ikke komme til Hamborg før torsdag, da der ikke var plads på et fly før. Jeg skulle være i lufthavnen med 4 børn indtil torsdag, dette var ikke en mulighed. Jeg fik tilbudt 6 billetter til Hannover kl. 2100 pris 250 euro pr stk. Jeg valgte ikke at købe disse billetter, da jeg var bange for at vi ikke kunne komme til Hamborg før torsdag morgen. Men så kom der en af de sælgere, som der sælger fly billetter som jeg havde talt med tidligere. Han havde 6 last call billetter til Erfurt i Tyskland kl. 13.30. Jeg købte disse billetter, da vi jo gerne bare ville hjemad. Jeg gav 120 euro pr. billet.(se Bilag 3.) Min kone og jeg snakkede i flyet om at købe endnu en fly billet fra Erfurt til Hamborg når vi ville lande i Erfurt. Dette var ikke en mulighed, da lufthavnen var en meget lille en og der kun var et fly i lufthavnen. Så valgte vi, at tage letbanen indtil banegården i Erfurt (Se Bilag 4.), og så håbe på at vi kunne komme med tog fra Erfurt til Hamborg. Det kunne vi heldigvis godt. Vi tog med toget kl. 17.28 og gav 512 euro i alt for tog billetterne til lufthavnen i Hamborg. (Se Bilag 5.) Vi ankom til Hamborg lufthavn kl. 22.00 onsdag aften. Bilag 6. De Kvittering som jeg have gemt på mad og drikke. Bilag 7. Telefon regning for onsdag den 16/10 på Lise og min telefon Dette er det store og korte træk på hvordan vores hjemrejse var. Da vi kom igennem telefonisk både til LMX og til Skovrejser efter en del mislykkede opkald, var der bare intet hjælp at hente. Jeg havde ellers gjort opmærksom hele ugen via mails, at vi ikke kunne finde informationer vedr. hjemrejse, eller andet i informationsbogen som der ikke var til stede på hotellet. Nu håber jeg, at I kan hjælpe mig med at få mine penge tilbage, da jeg ikke mener at det er mig der har lavet fejlen, da jeg har gjort opmærksom på problemet hele vejen igennem. Bus fra lufthavn til Hotel den 9/10 60.00 Euro Flybilletter (Bilag 3.) 720.00 Euro Letbane Erfurt (Bilag 4.) 11.60 Euro Tog Erfurt til Hamborg (Bilag 5) 512.00 Euro Mad og Drikke (Bilag 6.) 50.84 Euro Telefon regning (Bilag 7.) 170.00 Euro I Alt 1524.44 Euro Med venlig hilsen Peter Koch-Palmgren Enebærvej 5 8800 Viborg Danmark Tlf. 40865568 Bilag. 1 Busplan fra Hotel den 16/10 Bilag. 2 Telefonnr til lokal LMX agent Bilag. 3 Flybilletter Antalya til Erfurt Bilag. 4 Letbane billetter til Erfurt Banegård Bilag. 5 Togbilletter fra Effurt til Hamborg Bilag. 6 Mad og drikke Kvittering Bilag. 7 Telefon regning x 2

Tysk

dann waren wir mit dem flugzeug angekommen, das wir für dienstag abend umbuchen sollten. Aber wenn Sie uns zum ersten Mal abholen. 0715 und der Flug ging um. 0830, ich sehe nicht, es ist die Fluggesellschaft Schuld, Sie haben uns nicht bis zum Abflug des neuen Flugzeugs zum Flughafen gebracht. In der Zwischenzeit hatte ich mit denen gesprochen, die Tickets verkauften. Ich konnte erst am Donnerstag nach Hamburg kommen, da in einem Flugzeug vorher kein Platz war. Ich sollte mit 4 Kindern bis Donnerstag am Flughafen sein, das war keine Option. Mir wurden 6 Tickets nach Hannover um angeboten. 2100 Preis 250 Euro pro Stück. Ich habe mich entschieden, diese Tickets nicht zu kaufen, da ich befürchtet hatte, dass wir erst am Donnerstagmorgen nach Hamburg kommen könnten. Aber dann kam einer der Verkäufer, der Flugtickets verkauft, mit denen ich zuvor gesprochen hatte. Er hatte 6 letzte Anrufkarten nach Erfurt in Deutschland um. 13.30. Ich habe diese Tickets gekauft, weil wir nur nach Hause wollten. Ich habe 120 Euro pro Tag gegeben. (Siehe Anhang 3.) Meine Frau und ich sprachen im Flugzeug über den Kauf eines weiteren Flugtickets von Erfurt nach Hamburg, als wir in Erfurt landen wollten. Dies war keine Option, da der Flughafen sehr klein war und es nur ein Flugzeug am Flughafen gab. Dann entschieden wir uns für die Stadtbahn bis zum Erfurter Bahnhof (siehe Anhang 4) und hofften dann, dass wir Züge von Erfurt nach Hamburg nehmen könnten. Zum Glück haben wir es gut gemacht. Wir fuhren mit dem Zug um.17,28 und gab insgesamt 512 Euro für das Mitnehmen der Tickets zum Hamburger Flughafen. (Siehe Anhang 5.) Wir kamen am Hamburger Flughafen an. Mittwochabend 22 Uhr. Anhang 6. Die Quittung, die ich über Essen und Trinken aufbewahrt habe. Anhang 7. Telefonrechnung für Mittwoch, 16.10. Für Lise und mein Telefon Dies ist das große und kurze Merkmal unserer Rückreise. Als wir nach einigen erfolglosen Anrufen sowohl zu LMX als auch zu Forestry telefonierten, gab es einfach keine Hilfe zum Abrufen. Ansonsten war ich die ganze Woche über per E-Mail darauf aufmerksam gemacht worden, dass wir keine Informationen zu finden hatten. zu Hause oder irgendetwas anderes im Informationsbuch, das im Hotel nicht vorhanden war. Jetzt hoffe ich, dass Sie mir helfen können, mein Geld zurückzubekommen, da ich nicht glaube, dass ich es war, der den Fehler gemacht hat, da mir das Problem durchweg bewusst war. Bus vom Flughafen zum Hotel am 9/10 60,00 Euro Flugtickets (Anhang 3) 720,00 Euro Erfurter Stadtbahn (Anlage 4.) 11,60 Euro Zug Erfurt nach Hamburg (Anhang 5) 512,00 Euro Lebensmittel und Getränke (Anhang 6) 50,84 Euro Telefonrechnung (Anhang 7.) 170,00 Euro Insgesamt 1524,44 Euro Mit freundlichen Grüßen Peter Koch-Palmgren Wacholderstraße 5 8800 Viborg Dänemark Tel. 40865568 Anhang. 1 Busfahrplan vom Hotel am 16/10 Anhang. 2 Telefonnummer des lokalen LMX-Agenten Anhang.3 Flüge von Antalya nach Erfurt Anhang. 4 Stadtbahnfahrkarten zum Erfurter Bahnhof Anhang. 5 Zugtickets von Effurt nach Hamburg Anhang. 6 Essen und Trinken Quittung Anhang. 7 Telefonrechnung x 2

Oversaet.com | Hvordan bruger jeg den Dansk-Tysk oversættelse?

Alle udførte oversættelser gemmes i databasen. De gemte data offentliggøres på hjemmesiden åbent og anonymt. Af denne grund minder vi os om, at dine oplysninger og personoplysninger ikke skal medtages i de oversættelser, du vil foretage. Indhold oprettet af brugernes oversættelser kan omfatte slang, blasfemi, seksualitet og lignende. Vi anbefaler, at du ikke bruger vores hjemmeside i ubehagelige situationer, da de oversættelser, der oprettes, måske ikke passer til folk i alle aldre og steder af interesse. Hvis der i forbindelse med oversættelsen af ​​vores brugere er fornærmelser til personlighed og eller ophavsret osv. Kan du kontakte os via email, →"Kontakt"

Privatlivspolitik

Tredjepartsleverandører, herunder Google, bruger cookies til at vise annoncer på baggrund af en brugers tidligere besøg på dit website eller andre websites. Googles brug af annonceringscookies giver Google og deres partnere mulighed for at vise annoncer til dine brugere på baggrund af deres besøg på dine websites og/eller andre websites på internettet. Brugere kan fravælge personliggjort annoncering ved at gå til Annonceindstillinger. Alternativt kan du beskrive, hvordan brugerne kan fravælge en tredjepartsleverandørs brug af cookies til personliggjort annoncering ved at gå til www.aboutads.info.